| Rejestruj gracza |    | Zaloguj się |    | Materiały dydaktyczne |    | Pomoc |   


Doświadczenia ostatnich lat wskazują na to, że tylko nieustanne doskonalenie wiedzy, kształcenie umiejętności oraz zdobywanie nowych doświadczeń w zakresie zarządzania firmą może zapewnić powodzenie w biznesie. Wiedzę można zdobyć na studiach, w trakcie treningów menedżerskich a także studiując odpowiednią literaturę. Umiejętności i doświadczenie zdobywa się latami, pracując w różnego typu firmach. Aby skrócić ten proces, nie pozwalając jednocześnie na eksperymenty na "żywym" organizmie firmy, stosuje się szeroko modele oraz gry symulacyjne. Zapewniają one możliwość trenowania różnych wariantów strategii bez ryzyka wyrządzenia często nieodwracalnych szkód rzeczywistym przedsiębiorstwom.

Dziś już nikt nie kwestionuje potrzeby stosowania nowoczesnych, komputerowych narzędzi wspomagających proces kształcenia wysoko-wykwalifikowanych pracowników. W niektórych przypadkach, na przykład pilotów samolotów pasażerskich czy wojskowych, nie jest możliwe przystąpienie do treningu w powietrzu bez uprzedniego przeszkolenia na symulatorze samolotu odpowiedniego typu. Nie jest więc zaskoczeniem postulat aby i kadry menedżerskie przygotowywać w podobny sposób.

Symulacyjna gra decyzyjna "TEES-6" odpowiada, zdaniem jej autorów, na zapotrzebowanie na sprawne narzędzia, które można wykorzystać w trakcie treningu menedżerskiego w celu przyspieszenia procesu zdobywania umiejętności i doświadczeń bez ryzyka zakłócenia funkcjonowania konkretnego przedsiębiorstwa.

Autorzy scenariusza Jerzy Skrzypek, Mariusz Szubra
Oprogramowanie Grzegorz Sudoł